Koliko proteina trebate jesti prije spavanja?

Posljednja istraživanja su pokazala da je preko noći razina sinteze proteina u mišićima ograničena nivoom dostupnih aminokiselina.

Protein koji je unesen u organizam prije spavanja se efikasno probavi i primi, te tako stimuliše razinu sinteze proteina u mišićima tokom noćnog oporavka, tj. sna.

Nedavno su istraživanja o uticaju unosa proteina prije spavanja pokazala da samo 40 grama proteina prije spavanja pravi ogromno povećanje razine sinteze proteina u mišićima tokom spavanja.

Razina sinteze proteina u mišićima je posebno niska tokom spavanja, čak i ako uzmete 20 grama proteina prije spavanja. Protein unesen u organizam odmah uoči spavanja će biti dobro probavljen, tako da će povećati broj slobodnih aminokiselina tokom spavanja.

Najmanje 40 grama dijetalnog proteina treba uzeti prije spavanja da bi izazvali ogromnu stimulaciju nivoa sinteze proteina u mišićima tokom noći. Trening snage odrađen tokom dana dopunjuje nocnu reakciju sinteze proteina u mišićima na unos proteina prije spavanja i daje više aminokiselina dobijenih iz proteina kao prethodnicu za nove sinteze proteina u mišićima. Kada se pravilno koristi, uz odgovorajuće treninge snage, unošenje proteina u organizam prije spavanja može biti efikasno u daljnem porastu mišićnog tonusa i snage.

Izvor: http://www.mdpi.com/2072-6643/8/12/763

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *