Šta je ključno za kvalitetan trening kod kuće?

S dolaskom pandemije COVID-19 mnogo smo razmišljali i razgovarali tražeći najbolje opcije kako da naši vrijedni vježbači ostanu u formi i period pandemije provedu u što je moguće boljoj atmosferi.

Trening na kakav smo navikli zbog novonastale situacije nije bilo moguće raditi u prostorijama studija. Zbog toga smo se odlučili pokrenuti online treninge u realnom vremenu kako bismo vježbačima najbliže dočarali trening.

Nekoliko je bitnih faktora kada je u pitanju trening kod kuće.

Organizacija vremena i prostora za trening

Kada govorimo o organizaciji vremena za trening inače, bilo da se radi o treningu kući, na javnom prostoru ili fitness centru, bitno je imate jasno definisano vrijeme za trening. Naši vjezbači, trenirajući u redovnim terminima, već godinama posjeduju tu naviku. Onima koji su već bili aktivni jako bitno je zadržati naviku treninga u vrijeme kada je njihov organizam navikao na to. S druge strane, oni koji žele da se aktiviraju trebaju izdvojiti dva do tri sata u sedmici kako bi to vrijeme rezervisali za dvije do četiri trenažne sesije. Organizovati ostale obaveze, a ne dirati vrijeme za trening, prvi je korak ka transformaciji.

Nakon što ste se organizovali vremenski bitno je organizovati se i prostorno jer nemamo svi prostrane stambene prostorije. Potrudite se da oslobodite i očistite tri do četiri kvadratna metra u jednoj prostoriji kako biste nesmetano radili sve vježbe.

Organizacija treninga

Dizajniranje kvalitetnog treninga je umjetnost. Pod organizacijom treninga mislim na planiranje tipa treninga, selekciju vježbi, određivanje intenziteta i ekstenziteta treninga te vremena pauze. Postoji cijeli niz faktora koji utiču na organizaciju trenažne sesije. Ukoliko želite da sami formirate svoj trening savjetujemo vam da obavezno razgibate i zagrijete vaš zglobno-mišićni i kardio-vaskularni sistem. U glavnom dijelu treninga birajte funkcionalne vježbe te obradite veće mišićne skupine. Ne zaboravite istezanje jer to je prvi čin oporavka.

Planiranje kontinuiteta

Ono što je jako bitno je da ne počinjete naglo sa pet ili šest treninga u sedmici. U početku se fokusirajte na dva do tri redovna treninga. Vježbači koji naglo krenu često pregore u želji da što prije dođu do cilja, dok s druge strane vježbači koji umjereno ali kontinuirano treniraju garantovano dolaze do rezultata.

Naša ekipa strpljivo čeka ponovno otvaranje fitnessa dok brojni vjezbaci formu održavaju kod kuće. Pandemija COVID-19 na njih neće ostaviti negativne posljedice zato što kroz trening jačaju tijelo, a um čiste od nepotrebnog stresa i na taj način jačaju vlastiti imunitet.

Lifestyle TRANSFORMation

Od 1. maja počeo je naš prvi online program Lifestyle TRANSFORMation.

Zapratite našu Facebook i Instagram stranicu te pošaljite nam poruku “TRANSFORMACIJA” i obezbjedite sebi 7 dana besplatnog vježbanja i plana ishrane.

Čekamo vas!

Jasmin Jašarević

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *