Kako do zdravijeg i funkcionalnijeg tijela?

Toliko toga o funkcionalnom treningu, a jako malo o samoj poenti prakticiranja takvog vida treninga – imati zdravo i funkcionalno tijelo.

Slika iznad govori hiljadu riječi i svako pametan će shvatiti zašto je bitno imati, profilno gledajući, četiri obilježene tačke u liniji.

U ovom tekstu ćemo se osvrnuti na samo jednu tačku – rameni pojas.

Beskoristan je svaki mišić, beskorisne su najbolje vježbe na svijetu i sve ostalo ako nemate optimalno mobilan rameni pojas i ukoliko ne praktikujete, ne samo u treningu, nego i u svakodnevnim životnim aktivnostima da držite rameni pojas u pravilnom položaju.

Dakle, naš savjet bi bio da obratite pažnju na položaj ramena u svakodnevnim aktivnostima, da pripazite na početni položaj ramenog pojasa u vježbama koje koristite u treningu i da kontrolišete kretnju ramena prilikom pokreta u vježbi. Vidjet ćete kakav efekat mogu ramena u pravilnom položaju izazvati za položaj glave, a sam centar za ravnotežu koji se nalazi u glavi će onda tek da napravi posao.

Lančana reakcija ka zdravijem i funkcionalnijem tijelu.

Smisao vježbanja je zdravlje. I tačka.

Napisao: Adnan Baždarević

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *